2011. július 27., szerda

CHF - csütörtök és további várakozás

Valószínűleg korábban elhamarkodottan dobtam el a 235-236 közé érkezés verzióját (július 25 bejegyzés és megjegyzés), a felfelé tartó ZZ b hullának első alhullámát néztem a teljes b hullámnak, legalábbis a helyzet mai alakulása után ezt gondolom. Várakozás a 235-236-os zóna közé érkezés, majd fordulás, az elérést én csütörtök- péntekre valószínűsítem. Jövő héten jöhet a fordulat. 

CHF/HUF 4 órás chart:



Van még egy elgondolásom, nevezetesen, hogy a nagy kép egy flat kombináció, de erről majd később. A céláron ez nem változtat.

2 megjegyzés:

  1. maximalis gratula ad...megy a celzonadhoz...ott veszunk ts04-et...charlie..

    VálaszTörlés
  2. Szia Charlie!

    Köszönöm!

    Kérek mindenkit, hogy óvatosan járjon el a devizákkal,mert még csak most merészkedtem erre a piacra, a devizák, illetve a CHF sajátosságait sem ismerem, a fejembe lévő elképzelések egy kis része van fent, mert több ponton még bizonytalan vagyok... Majd C 3.hullámában vásároljatok, ha kiviszi az első hullám tetejét.

    ad

    VálaszTörlés